Forum Group va organiza, începând din a doua parte a lunii octombrie 2014, cursuri gratuite de specializare în ocupația de Consilier Vocațional (cod COR 242315). Cursurile se desfășoară în cadrul proiectului „Și noi avem dreptul la muncă!” și se adresează angajaților instituțiilor și organizațiilor cu rol în sprijinirea grupurilor vulnerabile, cu domicilul sau reședința în regiunile de implementare a proiectului: București-Ilfov, Sud-Muntenia (Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova, Teleorman) și Nord-Vest (Bihor, Bistrița-Năsăud, Cluj, Maramureș, Satu-Mare și Sălaj).
Înscrierile au loc în perioada 15 august – 15 octombrie, iar documentele necesare sunt:
• Copie CI/BI;
• Copie certificat naștere;
• Copie certificat căsătorie/divorț (în cazul în care numele din certificatul de naștere este diferit de cel din CI/BI);
• Copie diplomă de licență (sau adeverință în cazul în care nu a fost încă eliberată diploma);
• Curriculum Vitae (CV) – format Europass în limba română;
• Adeverință de angajare sau copie convenție de colaborare din care să reiasă că sunteți angajat al unei instituții sau organizații cu rol în sprijinirea grupurilor vulnerabile;
• Scrisoare de motivație pentru participarea la curs (maximum 1 pagină).
De asemenea, participanții trebuie să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani. Cursurile se vor întinde pe o durată de 60 de ore, iar la finalul acestora, participanții vor primi un certificat de formare profesională recunoscut de Ministerul Educației Naționale și Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, dar și în Uniunea Europeană.
Pentru înscrieri și detalii, ne puteți contacta la: E-mail: cursuri@forumgroup.ro Tel: 0722.329.152
Asociaţia Eco-Energy, partener al Forum Group în proiectul „Şi noi avem dreptul la muncă” ID POSDRU/165/6.2/S/143094, anunta achitia de servicii de proiectare, realizare, utilizare, întreţinere şi actualizare pagina de internet. Anunt de achizitie pentru contractul de servicii de proiectare site
Pe 1 iulie 2014, ACAR ((Agenția de Consultanță și Afaceri Română), partenerul Forum Group în proiectul „Și noi avem dreptul la muncă!”, a organizat conferința de lansare, pentru regiunea Nord-Vest, a proiectului mai sus menționat.
Speakerii evenimentului au fost: Alexandru Zugrav și Bogdan Bobic, în calitate de coordonatori ai proiectului, Leontina Boncea, Director Asociația Nevăzătorilor din România, Filiala Cluj și Lăcătuș Crăciun-Ion, din partea Institutului pentru Studierea Problemelor Minorităților Naționale.
Scopul evenimentului a fost acela de a-i informa pe cei interesați despre activitățile care urmează a fi implementate, dar și despre beneficiile de care se vor bucura persoanele din grupul țintă: participare gratuită la cursuri de formare, obținerea unei calificări care permite o mai mare flexibilitate pe piața muncii, mediere pe piața muncii cu scopul obținerii unui loc de muncă.
„Persoanele cu dizabilități au probleme în găsirea și păstrarea unui loc de muncă. De cele mai multe ori, locul lor este luat de persoane care nu au probleme”, a declarat, în cadrul evenimentului, Leontina Boncea, Director Asociația Nevăzătorilor din România, Filiala Cluj.
În cadrul proiectului “Și noi avem dreptul la muncă!”, 800 de romi și 100 de persoane cu dizabilități vor intra într-un program de calificare desfășurat în perioada aprilie 2014 – octombrie 2015 în regiunile București – Ilfov, Sud – Muntenia și Nord – Vest.
Proiectul este implementat de Forum Group în parteneriat cu Fundația Centrul Parteneriat pentru Egalitate – CPE, Asociația Eco Energy și Agenția de Consultanță și Afaceri Română.
– Cunoștințe de operare PC ( pachet Microsoft Office) ;
– Capacitatea de a căuta și de a sintetiza informații;
– Buna comunicare orală și scrisă;
– Atenție la detalii și bune abilități organizatorice;
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
– Gestionează corespondența organizației;
– Gestionează fluxul de documente intrate-ieșite, le înregistrează, se asigură de reaspectarea confidentialității tuturor documentelor gestionate și urmărește primirea răspunsurilor;
– Opisează dosarele;
– Îndosariază și arhivează corespondența primită, asigură transmiterea documentelor prin poștă, fax, e-mail;
– Se deplasează la diferite instituții pentru îndeplinirea sarcinilor administrative in cadrul organizației și în cadrul proiectelor;
– Program de lucru full time (cu posibilitatea de part-time)
Dacă te regăsești în descrierea noastră, te așteptăm la interviu!
Suntem continuu în căutarea celor mai buni specialiști care să ne ajute să ducem la bun sfârșit obiectivele pe care ni le-am trasat.
CANDIDATUL IDEAL:
• minim studii liceale
• experienta in arhivare – obligatoriu
• atentie la detalii si simtul raspunderii
• Constituie avantaj absolvirea cursului de Arhivarea documentelor, organizarea si gestionarea arhivei sau similar
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
• verificarea si inregistrarea documentelor in cataloage
• arhivarea sistematică (fizică și electronică) a documentelor, conform legislației în vigoare
• contract pe perioada determinata de 3 luni
• Part-time (2-3h/zi) în intervalul 08: 00- 17: 00 de luni- vineri
În cadrul interviului se va susține o probă scrisă din legislația în vigoare privind arhivarea documentelor și o probă practică. Dacă te potrivești descrierii și cerințelor noastre, te așteptăm la interviu!